Actueel

1. 23 Dec 2019

Aangepaste openingstijden op kerstavond

Op 24 december hebben wij aangepaste sluitingstijden in verband met kerstavond. De kliniek is gesloten vanaf 15.30. Wij wensen u een fijne kerst.

2. 9 Dec 2019

29 januari Lagerhuisdebat Inflammatoire darmziekten, fistels en fecale incontinentie

29 januari organiseert Proctos Kliniek een Lagerhuisdebat over Inflammatoire darmziekten, fistels en fecale incontinentie. Perianale klachten komen veelvuldig voor bij inflammatoire darmziekten. Meer dan de helft van de patiënten is ten minste maandelijks incontinent voor ontlasting.

Evenement
  3. 6 Dec 2019

Interview met onze continentie verpleegkundigen in het magazine ZorgSpeciaal

In het magazine ZorgSpeciaal nr 2 van Hoogland Medical is een interview (met fofocredit Janita Sassen/Axioma) is een interview verschenen met onze continentie verpleegkundigen Irma en Jannette. Hierin vertellen ze over hun drijfveren en aanpak.

4. 19 Nov 2019

Wij staken niet op 20 november, u kunt gewoon bij ons terecht

Morgen, woensdag 20 november, staakt een deel van het ziekenhuispersoneel voor een betere CAO. Wij hebben als zelfstandige kliniek een andere CAO en staken dus niet mee. U kunt op deze dag gewoon bij ons terecht voor onderzoek en behandeling.

5. 23 Aug 2019

Vacature medisch assistent / doktersassistent

De Proctos Kliniek is per direct op zoek naar een medisch assistent(e) / doktersassistent(e). Heb jij een diploma doktersassistent en ben je beschikbaar voor 32-40 per week?